söndag 25 oktober 2009

Så här kan man se ut...

...när man rider runt på en lägda en regnig höstdag! Hihi vad jag skrattade när jag fick se mig själv på bilderna! Regnjacka från Mickes jobb (Skanska) modell jättestooor och leriga fula gummistövlar!!!! Men vi hade skitkul på lägdan idag! Jiji var superhäftig att rida och vi fick till två fina byten på rakt spår!!! Snart gör vi bytesserier också, jag lovar!!!! =)



...härlig sits.....=)

Mitt fina lilla hjärtegryn!




Och en bonusbild på mig och Yvonne bara för att vi såg så löjligt glada ut!!!! Men det var vi också!
Denna söndag var den bästa på länge! Micke väckte mig med frukost på sängen med tända ljus, man fick en extra timme pga omställning av tiden, en härlig ridtur i Kovland, och nu blir det mys med Micke igen! =)
Och imorgon ska jag INTE jobba!
Hej!




2 kommentarer:

Yvonne sa...

Hi hi, Ja vi var verkligen GLADA!
Och kan man vara annat med så fina hästar!?
Det var så skoj och alla var så fina och era byten på rakt spår! Oj, oj, oj jag blir riktigt avundsjuk.

nina sa...

Hihi ja det var himla skoj! Klart att du blir avis! =)