lördag 24 oktober 2009

Nu är det lov...!


Titta vilken fin ljuslykta jag har skapat här på lördagskvällen! Trodde jag inte om mig själv, men söt blev den! Jag och Micke tar det lugnt ikväll och tittar på körslaget. Igår var det personalfest, det blev riktigt lyckat (jag var en av dem som anordnade festen), och vi skrattade så vi fick ont i magen, speciellt under musikfrågesporten...oj oj oj! Vi ahde halloweentema men inget krav på utklädnad. Vissa klädde ut sig och bjöd verkligen på sig själva! =)

Maten som vi gjorde blev superbra, de andra trodde att vi hade beställt den från en cateringfirma! Rotsaksgratäng, rödbetssallad med valnötter, getost och vit balsamvinäger, grekisk paj, kyckling med vitlök, soltorkade tomater, svarta oliver och babyspenat, hembakad bröd, kex och ostar och tre olika sorters cheesecake till efterrätt (citron, klassisk och vit choklad/blåbär). behöver jag säga att det var gott!?

Idag var jag och Johanna ute på en härlig ridtur med våra pållar, mycket galopp, Jiji var såååå fin! Han blir bara roligare att rida för varje dag som går! Han har blivit så modig och vill alltid gå fram och nosa grundligt på allting nytt! Hoppas på en minst lika härlig tur imorgon och flera dagar i veckan som kommer! Jag har ju LOV nu, det ni! =)

Nu ska vi natta...! Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman...vad härligt för dig att få lite lov, nu blir det stallet för fulla muggar kan jag tänka mig..låter som en jättetrevlig fest, verkar även som om du har trevliga kollegor.
kram maria