söndag 18 oktober 2009

Söndag

Så var ännu en helg snart förbi.... Men nu jobbar man bara fem dagar till, sen är det höstlov! Å vad underbart det ska bli! Jag har stora planer för vad jag skall göra här hemma=) Det ska rensas och köpas lite nya möbler och göras om lite.... Fortsättning följer på den fronten!
Givetvis ska jag spendera en hel del tid i stallet också=) Och vi åker förmodligen en sväng till stugan också, ska bli så skoj att få se vad som hänt sedan jag var där sist. Micke har varit där två helger och jobbat massor med insidan, och hans föräldrar har också varit där och jobbat.
I lördags var jag på födelsedagsfika hos svägerskan Therese. Clara och William har blivit så stora nu, helt otroligt, William går ju ettan nu. Vi lekte lite kurragömma och sedan blev jag inlagd på Claras sjukhus och fick spruta , medicin och plåster för jag var sjuk=)
Muntra gänget har precis ätit glasstårta=) Hihi


Idag gjorde jag och Tusse lite fint både ute och inne. Vi saknar Micke såklart, vi har varit ensamma ihop hela helgen nu och det har faktiskt varit lite långtråkigt på kvällarna.

Imorgon kväll kommer våran favorit hem, då ska vi ge honom en stoooor kram och massor av pussar!
Nu ska jag och Tusse krypa till kojs och läsa bok innan vi somnar!
Godnattkramar




2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman...gud vaf härligt att få ha lov=)...var ju bra länge sedan man fick ha det...men vi kanske kan träffas något då till veckan...skulle vara roligt att bara träffas en snabbis iallafall..
kan väl höras om en dag eller så. du kanske kan kolla vilken dag som passar dig, jag kan alla...sitter mest hemma och väntar nu känns det som...nej jag har massor att göra men man är lite seg=)..kram maria

Anonym sa...

jag har utmanat dig gumman

//Maria