torsdag 29 oktober 2009

Torsdag

Hejsan!

Igår var min vän Maria här och fikade, jättetrevligt att få träffas, hon ska vääääldigt snart ha en bebis =) Spännande att se vad det blir, minst sagt! Håller tummarna för att allt går toppenbra!

Idag städade jag Mickes garderob, det blev jättebra. Igår städade jag min. Himla skönt! Det blev en rejäl rensning, som balsam för själen att få rensa ut en massa skräp tycker jag.

Idag blev jag också bjuden på en fantastiskt god morotskaka hos Marie och Lukas. Jag blev himla förvånad när Lukas helt plösligt kunde stå, gå, springa och dansa!!! Sist jag träffade honom på riktigt kröp han bara.... Väldigt häftigt att få se hur fort en liten plutt kan utvecklas! Han är otroligt söt den pojken, man kan inte sluta titta på honom!

Marie och jag tog sedan en härlig tur med två hästar som var uuuurduktiga och traskade förbi skogsmaskiner i arbete på väldigt nära håll, lastbilar, en älg, en eld etc. Jättebra och jättefina pållar!

Micke och jag har nu varit på Byggmax och handlat lite till stugan, åker upp imorgon bitti, å vad skönt det ska bli med ett par dagar där uppe. jag sover så otroligt bra när vi är där uppe! mamma och pappa kommer upp på lördag, trevligt trevligt! Och min vän Sofia lovade att kika förbi också, ska bli kul att få visa vad som hänt sedan sist de såg stugan!

Nu ska jag strax natta....

Ha en trevlig allhelgona helg!

Inga kommentarer: