måndag 21 september 2009

Äntligen uppdatering!









Nu har vi kommit hem från en helg i fjällen.
Lite blandade bilder från stugan och utsikten därifrån. Jag ser sliten ut efter en hel lördag med målning och skräprensning.
Vi fick underbart väder på lördagen. Kvällsolen tog andan ur en. det är verkligen höst där uppe, naturen har alla möjliga höstfärger. Mycket grönare här hemma.
Micke fyllde år på lördagen och han fick en jättefin present av mig=). Yvonne var här förra helgen och fotade Tusse, så jag hade gjort en förstoring som blev superbra! Tänk att man har så snälla fina stallkompisar som ställer upp! Micke blev jätteglad!
Nu är måndagen avklarad på jobbet också. Måndagar är verkligen den värsta dagen på veckan, lektionerna ligger så tätt, Men jag tog mig igenom denna måndagen också, med många skratt, mina elever är ganska skojiga faktiskt! =)
I helgen blir det en sväng till Östersund hade jag tänkt, Micke ska upp till stugan. helgen efter det är det tävling för mig och Jiji. Såg idag att den var inomhus. Skit också. Det kunde inte bli sämre. Då är egentligen hela tävlingen bortkastad för våran del, eftersom den lilla fullblodsskallen inte klarar av att springa fint innanför vita staket inomhus.... Suck. men vi provar väl i alla fall. Känns egentligen meningslöst att prova en LA:6 inomhus första gången, men men, vi kör på det här nu, vill ju hinna med en tävling innan snön.
Dags att äta upp middagen och åka till stallet!

2 kommentarer:

mamma sa...

Vilka härliga bilder och vilken fin skylt ni fått - är den hemgjord?

nina sa...

Mickes föräldar har gjort den!!!!