tisdag 9 juni 2009

En dag i Norrhassel


Maria med hennes bäbis-islänning Nattfari.

Idag har jag varit i Norrhassel och hälsat på min kompis Maria, och alla djuren! Det var soligt och somrigt och jättetrevligt.


Jättesöta islandshingstar






Jag trodde att det var en ponny först, men det var lilla travaråringen (hingst), himla söt

Jag och "ponnyn" =) som jag ville ta med mig hem för han var så go!


Vääärldens sötaste stallgris!



Han var så söt så det var inte klokt, lydigare än hundarana och viftade på svansen och gick och nöffade för sig själv, honom ville jag också ta med mig hem=)

Sötrumpa!


Jag fick också träffa världens biffigaste största ko, Linnea.



Och så var det lilla Televinken, hur go som helst! Rakad på ryggen och jättelurvig på benen=)


Det var jättemysigt att hälsa på Maria och djuren, det får vi göra om snart! =)



Jag har min lilla semester just nu, sååå skönt!
Jag och Micke har precis ätit blåbärspaj och nu ska vi kika lite på TV!




1 kommentar:

Linda sa...

Tjosan i trosan! = Hej! =) Tänkte bara titta förbi och önska dej en skööön sommar och en rackarns trevlig midsommar (drick lite för mej också e du snäll) hehe.
Hoppas att vi lyckas dra ihop en återträff en vacker dag. Känns tråkigt att vi inte ska ses nå mer =/ Ha det bäst!! Kram / Linda