måndag 15 juni 2009

...så var det Måndag igen...

Helgen var väldigt intensiv, jobbade som en tok och hann även med en sväng på krogen med Micke och hans kusin Robin med tjej som var i stan en kväll. Jättetrevligt! Jobbade även dagen efter, inte lika trevligt=)och inte blev det mycket sömn, så igår kväll var jag så slut så jag visste knappt vad jag hette! Och regnat har det gjort,hela helgen, så nu tycker jag att det får räcka! Idag fick vi lite sol i alla fall, jag och Katarina, även om vi höll på att blåsa bort när vi var ute och red!

Vi red i galoppbacken, och galoppören i Jiji tittade fram, han kan ta mej tusan galoppa nonstop utan att bli trött den mannen! Cheyenne fick det lite tufft att hänga med=) men hon sprang på bra hon också måste jag säga!

Titta vad fint det blommar på våran uteplats, men det vore trevligt om man också kunde få sitta där! Så ge mig SOL!


Så här härligt väder var det förra helgen när jag och Micke åkte hoj runt Alnön! Det var jättemysigt, vi stannade på en av våra favoritplatser, Spikarna (bilden), och njöt av den fina omgivningen. Himla härligt!
Vi hoppas VERKLIGEN på finväder till helgen, för då drar vi söderut, till Huvudstaden, åker hoj om vädret tillåter! Och om jag hittar på någon lösning med vad jag kan sitta på, får ju så attans ont i rumpan efter ca 45 min på hojen..... Hmm... Ska luska lite på det.
Det ska bli hur skoj som helst i alla fall, vi åker till Älta utanför city och bor hos syster Lisa och Albin, och så kommer minsta syster också, med hennes nya flamma=) Längtar! Vi ska gå runt sjön där och plocka blommor, och så hoppas vi att det blir picknickväder!!!
Nu ska jag slappa, ledig idag, och sen är jag även ledig från torsdag och 11 dagar framåt! Om jag inte blir inringd på Höken förstås=)
Tjing!



Inga kommentarer: