torsdag 4 juni 2009

Åt skogen

Gick det precis alldeles nyss. Hur kommer det sig att jag alltid pluggar in helt fel saker inför tentorna? Denna gången var det verkligen heeeeelt fel saker. Om man skriver tenta i näringsfysiologi för blivande lärare borde det väl handla om just det, och inte om fysiologi för icke-lärare!!! Och så ska man gå i tre veckor i ovisshet innan man vet om man måste göra omtenta i Augusti!!!! ARG!

Men, det är ju ingen idé att tänka på det nu, nu är det gjort. Spelar ingen roll om jag hade fått en vecka till på mig heller, för då hade jag bara kunnat ännu mer om dessa saker som inte var med på tentan.

Hoppas att lärarna är riktigt snälla mot mig när de rättar!

Usch känns inget kul att vara ledig resten av dagen när det kändes så dåligt... men men jag kan ju inte börja plugga på någonting jag inte ens vet om jag behöver göra om... i Augusti!

Nu åker jag till Jiji så kanske jag blir på bättre humör=) Han var ju såååå häftig att rida igår på ängen!!!!=)

Inga kommentarer: