tisdag 2 juni 2009

Sista rejset...

Sista tentan på torsdag, sen är jag skolfri i 10 veckor! Fantastiskt! Så nu kör jag för full fart och hoppas att det ska räcka!
I lördags hade jag födelsedagsmiddag nr 2 med Mickes mam och pap och syster med fam. Jättemysigt! Och vilket väder det var! Jösses vilken sommarkväll! =)

Busfian Clara

Vi trängde ihop oss nio pers på våran lilla altan, men finns det hjärterum så finns det stjärterum=) Vi grillade och det var kanongott!

Det hanns med en del fotboll, William är ett riktigt fotbollsproffs!



Jag och Clara spelade lite och efter varje mål gjorde vi givemefive=)


Hjula kan hon ockå minsann!
Det var riktigt mysigt och jag fick jättefina presenter!
Hoppas att det blir mååånga såna kvällar i sommar med grillning och godricka!






Inga kommentarer: