lördag 16 maj 2009

Hemma

Från bigfoto.com

Jätteskönt att vara hemma! Vi kom iväg i bra tid från Umeå igår, redan kl.11 så jag var hemma 14.40 och var bara in och hämtade bilnyckeln och for till stallet såklart! Jiji var väldigt pigg, så där pigg på ett jobbigt sätt - jag vill bara springa med huvudet i luften och med korta steg- pigg, liksom=)

Idag får det blir lite arbete på banan för att hitta tillbaka till det vi hade i lördags, då var han så fin så fin=)

Jag ska säga grattis till Dragons SM-guld, också, har glömt bort det varje gång nu, det är stort med ett SM-guld!

Ikväll ska jag jobba, jobbar varje år när det är Eurovision, har blivit tradition tror jag visst! Synd vi inte har någon TV kvar på jobbet, men kanske kan man kika på datorn?=)

Här är mina favoriter:

Norge



Albanien


Island



Ska bli spännande att se vem som vinner! Tror inte allt för mycket på Malena, tyvärr!


Nu ska jag äta frukost, ha en trevlig helg, det ska jag ha!

Inga kommentarer: