tisdag 12 maj 2009

Hej o hå...

Här i Umeå är det inte alls så grönt och fint som det blivit hemma i S-svall, men solen lyser så man får vara nöjd med det. Jag får lite ångest när jag är här uppe, känns som om o man missar tusen saker där hemma och man känner sig helt utestängd och ensammast i hela världen på kvällarna. Imorgon ska vi gå ut och äta i alla fall, det ska bli superskoj! Är ju sista gången här uppe (även om de kan bli någon mer kurs här i framtiden, vem vet...).

Längtar hem, det händer ju så mycket kul nu, hoppträningar, förhoppningsvis en liten tävling, vår och sommar på gång, och så fyller man ju liksom 25 år snart! Då blir det lite fira, får celebert besök den 23:e, det blir skoj skoj!

Nu måste jag göra klart den där uppgiften....

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman,äntligen så kommer en liten uppdatering..har spanat efter det nämligen. jasså så du är där uppe du..förstår att det måste vara lite ensamt på kvällarna men det kan ju vara skönt ibland oxå...läge at vi kan träffas snart oxå kanske...är ju inte långt kvar av skolan nu inte...jag har 3 veckor tror jag...kram maria

Nånn sa...

Här har det blivit jätte grönt nu på två dagar! Helt underbart, fast det kanske du inte ville höra...

O mår toppen! Jag red han i måndags = jätte fin! Vi gjorde ett byte = jag stolt *ler*

Igår tog Katarina en liten sväng på honom och idag är han min igen *love*

Igår tog jag med mig Nokke till Kungsnäs på lektion, han var helt underbar!

Ha det toppen där uppe så syns vi snart.

Kram!