tisdag 6 januari 2009

Ängel

Häromdagen fick vi en jättefin ängladocka av Mickes mamma. Otroligt fint gjord, den ska vi bevara! Önskar jag hade lust och tålamod till att pyssla så där, man kan göra så mycket fint. Att jag sedan inte har talang för att pyssla är en annan femma=)
Ängeln är en av Tone Finnangers hemma-kit, finns på Panduro. Jättefina dockor kan man göra Kika här
Bilden kommer därifrån.
Igår var jag och M på hockey, och det var riktigt skoj för Timrå vann med 4-1. Några Modo-fans satt intill oss och jag måste säga att jag blev illa berörd av att se vuxna människor som vrålar för full hals och svär när det sitter barn alldeles intill och tittar. Hur kan man vara korkad att man inte tar hänsyn? Spelar ingen roll att man blir upprörd för att favoritlaget spelar dåligt, man måste kunna föregå med hyfsat gott exempel om det finns barn och ungdomar i närheten tycker jag. Man får bli irriterad men att vråla såna könsord som vissa av dem gjorde är inte okej! Rätt åt er att Modo loosade!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lite kvällsfika. Har fått mani på rostade mackor, tyvärr...


1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh,vilka fina änglar!

Men du, ser på bilden på Tusse (från 2/1)där syns ju "morfar" också - tänk om han vetat att han 24 år efter sin död skulle synas på en blogg på internet (som han inte visste fanns, tror jag)- otroligt!