fredag 2 januari 2009

Fredag

Så var det nya året igång, och jag jobbar på med min rapport som ska vara klart snart, men det går okej faktiskt. Den handlar om ämnesintegrering i skolan och jag hoppas att det jag skriver är vad de vill ha? Det visar sig väl....

Nyss kommit hem från stallet, jag och Johanna red på ridbanan. Varken jag eller Ojiji gillar underlaget, men det är i alla fall skönt att ha en bana att vara på... Hoppas att vi kan ta oss iväg till ridhuset snart!

Idag provade jag kandaret, och det gick jättebra faktiskt. Han var fin, men fölis störde oss en del då hon rejsade runt och tvärnitade framför oss...suck. =)
Vi fick till fattningarna riktigt bra idag i alla fall, det var skoj!

Nu har vi ätit jättegoda tortillas med avokadosalsa och jag ska följa Tusses exempel:
Sträcka ut mig framför TV:n, Micke har hyrt film och godis finns det=)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin han är i sitt nya fina kandar!

nina sa...

Ja visst! =)