söndag 11 januari 2009

Hej och hå

Veckan har bjudit på en hel del (hemlisar) och i helgen har jag bara tagit det lugnt, kikat på körslaget och ridit. Jiji var riktigt fin på slutet i lördags, filmade lite och det såg okej ut, tyvärr kändes det kanske lite bättre än vad det såg ut, hi hi, men det gör inget. Tyvärr har jag nu insett att han har fallit ur en del i hullet, klantigt av mig att inte märka det. Nu har jag ökat proteinmängden så nu håller jag tummarna för att han ska bli fin igen.

Nu ska jag och Micke åka och handla lite. Kankse hyr vi en film och myser i soffan ikväll eftersom jag åker bort i fyra dagar nu...

Ja bloggen är hyfsat trist nu men det är jag med, så hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nina! :-)
Det var superkul att få kika in hos er en sväng! Vi måste försöka styra upp en liten fjälltripp snart. Vore hur kul som helst!
Resan hem gick bra, bussen var lite sen men jag träffade en intressant typ att samtala med. :-)
Ta hand om dig och Micke. Kramar! //Nadia