onsdag 29 oktober 2008

Spara

Igår var det lite lyxfällan här hemma! =)
Nu har vi dragit in på en del kostnader och kommer att spara ca 9000 kr per år har vi räknat ut. Till exempel så använder jag sällan hemtelefonen och har sagt till Micke förut att vi borde lägga den åt sidan. Så nu när vi skippar den sparar vi in en hel del, abbonemanget är det som har kostat egentligen. Går ju lika bra att använda mobilen tycker jag.

Solen skiner och det är härligt kallt, ska försöka rida både O och S idag med, det är ju så skoj! Hoppningen blev flyttad till imorgon så kanske tar jag ett språng med S idag bara för att jag är så hoppsugen!

Nu måste jag skriva klart en rapport.

Hej så länge

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin O har blivit, du har verkligen gjort ett bra jobb med honom! :-)

//Magda