torsdag 30 oktober 2008

Redan Torsdag...

Tre mini-filmer från hoppningen idag. Vi fick en privat-lektion av Johanna, och Ojiji var jätteduktig! Lite spänd och så, men det var skoj och jag kände mig ganska lugn... =)

Nu har jag fantastiskt ont i ländryggen, hade det redan i morse när jag klev upp. Hoppas verkligen att detta är vad naprapaten pratade om, att det först kommer att bli sämre för att sedan bli bättre. Har ju varit ganska dukig med att stretcha nu på slutet.

Nu ska jag åka och hämta Micke på jobbet, fixa lite middag, och förhoppningsvis träffa Fia som ska lämna mig på söndag och säsongsjobba i fjällen. Men vi kommer bara att ha ca 7 mil ifrån varandra när jag är i stugan så vi får ses i fjällen helt enkelt!

Vi säger så, hörs då.

1 kommentar:

Rosaja - Ida sa...

Hade inte en aning om att du hållit på så länge med hästar. Nja, Rosaja är ett kallblod. Så det är lite mindre häst ändå än arab fast mer. haha
Ska på hästvisning på vålbacken nu på söndag för att kika lite. Är så sugen på att köpa gård så man kan ha stallet hemma. Men det kommer väl. Hur bor du i Sundsvall då?
Jag har blivit sambo i en trea på frösön som vi köpte i somras.