fredag 31 oktober 2008

Blä

Nu ska jag gnälla, som vanligt. Har så ont i ryggen så jag vet inte vad jag ska göra. Blir alvedon ikväll på jobbet, fastän jag har sagt till mig själv att jag aldrig ska äta någon värkmedicin pga. ryggen. Men så här har det aldrig varit förut. Måste ringa naprapaten til veckan om detta inte går över.

Men jag ska tillägga att det känns inte hela tiden. Bara när ländryggen måste röra på sig, när jag böjer mig ner t.ex. Så det är synd om mig, men inte jätte.

Har ont i ögat också. Vänstra. Lite svullen under. Gör ont när jag blinkar, irriterande!

Hade sett fram emot en härlig stund i frisörstolen kl. 9.30 idag. Men icke! Det var nästa fredag jag hade bokat. Väldigt tur för mig att jag dubbelkollade tiden innan jag for ner. För jag var sååååå nära att åka dit.

Sur. Avbokade nästa fredag och bokade in en tid imorgon. Tur att det fanns tid imorgon då för nu var jag helt inställd på att få frillan fixad.

Hmm är det något mer? Återkommer om jag kommer på att det är mer synd om mig. Skänk en tanke till arma mig idag...

Trevlig allhelgona-helg. Jag ska jobba jag, det tycker ni är kul va? Visste väl det...

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman...klart man tycker synd om dig...jag var hos frissan i tisdags ganska så nöjd.men könns ovant då man är invand blondin...jasså så du jobbar du.. på hööks då eller..måste komma och hälsa på dig där oxå=) något... jag har haft fullt upp även denna vecka med skola och extra jobb så har inte hunnit ringa dig men gör det något framöver..imorgon ska jag jaga lite...=)ha en trevlig helg..
Kram Maria