söndag 2 november 2008

Söndag

Det gick faktiskt bra att jobba i helgen, kände inte av ryggen nästan någonting. I lördags kväll var det riktigt skoj att jobba, lagom mycket gäster, trevliga sådana, som skämtade och var glada och dricksade. Mycket bra! En dam frågade till och med vad jag hette, och ville personligen tacka för bra service och stack åt mig en hundring! Då blir man glad! =)

I fredags var jag hos frisören och jag blev jättenöjd! Jag har, efter diverse hemma-toningar blivit för mörk i luggen, och det ljusades upp med massor av små slingor på hela överhåret. Det syns inte så mycket nu, även om jag ser det hur tydligt som helst... Nästa gång ska hon få ljusa upp det ännu mer, kommer att bli kanon=)

Idag har ryggen inte varit lika glad. Började känna av den när jag var i stallet, men jag lyfte inget tungt eller så, red knappt, så jag vet inte riktigt varför...

Ojiji har fått tagit det lugnt nu eftersom det är så hårt underlag nu när det frusit. Och det passar ju ganska bra med min rygg. Tränade lite PNH idag, och igår också, med min privata coach Yvonne och det var skoj! Tur man har resurser i stallet=)

Imorgon bitti åker jag upp till Liden eftersom min praktik börjar då. Ska vara där mån-tors i 4 veckor och det blir nog skoj, känns skönt att jag har varit där förut, det är en väldigt mysig skola, lagom stor=)

Ätit laxpasta nu, jättegott tyckte jag. Micke tyckte det smakade rutten fisk.

Nu ska jag proppa i mig lite:
Har längtat efter godis hela dagen. Film blir det också, romantisk komedi=)
Kanske inte skriver på ett tag nu, beror på ryggen och humör! Ha det så gott, kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas att du får en bra praktik nu gumman men det tror jag säkert... vi hörs kanske något i veckan..Kram Maria