söndag 5 oktober 2008

Inlägg nr 200 =)

Så var helgen snart över och jag åker norrut imorgon bitti... Äntligen har det slutat regna och Yvonne och jag fick till och med lite sol när vi var ute och red. Underbart!
Partajet igår var toppen! Jag jobbade 12-16, red i regnet och var sedan totalt opeppad för att vara social och klä upp sig, gå ut etc. Men vilken tur att jag inte bangade, för det var en mycket trevlig förfest med snacks, grönsaker, dipp och melon, och väldigt smarriga drinkar. Me like=) Krogen var ju inte så tokig den heller, med massor av skratt och dans!

Nu har jag packat ihop lite inför Umeå imorgon och har stoppat in ett bröd i ugnen. Eller, det ska bli ett förhoppningsvis. Åkte och handlade lite efter stallet idag och blev så himla sugen på något gott, det var jättejobbigt att gå förbi godishyllorna, och jag försökte komma på en anledning för att få köpa något smaskigt=). Kom till slut på att jag var ju faktiskt lite bakis sen igår och det vet väl alla att då måste man få äta något fettigt eller på annat sätt onyttigt, så en chipspåse fick följa med hem. Nu har jag ätit några chips och är totalt proppmätt så det var ett mycket onödigt köp...

Nu blir det dusch, sen sängen och TV innan jag somnar så sött!
Hej svejs ha en trevlig vecka på er!

Länk för hästgillare=)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman jasså så det är din tur denna vecka att besöka skolan..hoppas du får en bra evcka men som det låter så verkar ju dina dagar vara både bra och roliga..
ha det så bra

//Maria