fredag 3 oktober 2008

Fredag...

Fredag är helt klart den bästa dagen på veckan! Lördagar gillar jag också, men Avskyr söndagar!!! Har alltid gjort det, och skulle helst vilja hoppa över söndagar om det bara gick...
Men Fredag idag och jag är GLAD!!! Är glad varje Fredag!!!
Idag har jag varit hos frisören - kors i taket!! Och jag har bokat en ny tid för färg/slingor, ska bli riktigt trevligt!!!

By the way, så här ser det ut hemma om man bor tillsammans med en elektriker =), om någon ville veta...:

Men nu är det bortstädat, jag har nyss varit och galoppat med Ojiji, och nu är jag nyduschad och ska försöka plugga lite i en timme till ungefär. Sen blir det kanske gå ut och äta, kanske bio efter det... vi får se vad vi känner för helt enkelt...
Imorgon blir det kanske krogen en sväng med Fialotta=)

Jag är grymt snygg på detta kort måste jag säga!!!
Ha en mycket trevlig helg allehopa!


Inga kommentarer: