torsdag 16 oktober 2008

Gräsänka

Micke åkte till stugan i morse och jag är ensam hemma i fyra dagar. Känns lite konstigt, har inte varit ensam hemma flera dagar i rad sedan han jobbade i södra Sverige. Men det är skönt ibland, att få vara ensam. Då kan man vara i stallet hur länge man vill=) Idag är det sista plugg inför tentan och jag hoppas att jag kan kan komma ihåg alla maginfektioner och matförgiftningar och inkubationstid och symtom och varaktighet etc. tills imorgon!

Väldigt ont i kroppen igen, fick ont i hela ryggen och axlarna av att bära ut fyra vattenhinkar till hästarna i hagen i förrgår. Och inte blev det bättre av att jag gjorde det igår också! Jag klarar verkligen inte av någonting verkar det som... I går var jag i alla fall duktig och bokade en lektion med Rosa, äntligen!

Nu måste jag äta frukost, måste försöka hinna ned på Mittuniversitetet en sväng, men jag har verkligen ingen lust eftersom det regnar och Micke tog bilen ifrån mig och for.. snyft...

Sen stallet och snälla kan det sluta regna!!! Jag vill ha en stor SOL!

Inga kommentarer: