fredag 17 oktober 2008

Helg!

Tentan klar - check.
Svårare på mikrobiologidelen än vad jag hade trott! Men jag borde ha klarat den...
Man kanske borde bli tentamensvakt? Sitta och läsa tidningen och ha med sig gomackor och termos med varm dryck och bara må gott, kasta ett öga på studenterna då och då så att de inte fuskar, kolla så att de inte smiter på toa utan att ha skrivit upp sig på toalistan osv. Ganska nice! Och ganska trist! =)

Det regnar inte idag. BRA!

Det är fredag - underbart!

Nu ska jag snart till Marie och Lukas och fika, mysigt=) Och imorgon blir det fika med Fia på stan, mycket trevligt=)

Det blir en lugn helg, med fika, idol, stallet, fika, stallet, och så vill jag ju se det där dansbandsprogrammet på lördag=) Och hinna storstäda!

Igår blev jag GLAD, eftersom jag fick veta av facket att jag får tillbaka pengarna som jag la ut på naprapaten, + det dubbla! Det lönar sig att gå och kolla ryggen alltså=) Tjänade några hundralappar på det, eftersom de har en viss summa som de betalar ut, varken mer eller mindre!

Inte helt fel, vi säger så, hörs, kram och ha en riktigt go fredag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman.jasså så du är klar redan. tänkte jag skulle gå in här nu och önska dig lycka till med tentan men ser att du är klar...bra att det kändes som om du klarade den.
trevlig helg på dig så hörs vi något till veckan...
kram//Maria