torsdag 7 augusti 2008

Så typiskt mig!

Sista dagen på Apoteket för den här sommaren. Jag går iväg för att köpa något smaskigt fika till oss som jobbar idag (Apoteket bjuder=) och gissa vad jag köper??? Tre bakverk från gårdagen som såldes för halva priset (tänkte att det blev billigare så...suck!)) som knappt går att äta för att bottnarna är totalt stenhårda och det är så sött så jag tror jag vill kräkas! Men självklart försöker jag proppa i mig hela - man kan ju inte slänga gratisfika - och nu mår jag jättedåligt och vill bara gå hem!!! Stackars de andra tjejerna som måste äta denna skiten... de kommer tro att jag är helt rubbad!!!

Måste nog gå och sjukskriva mig sista timmen... Bläää......

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det tror jag också! Tror du inte att vi har råd att bjuda vår utomordentligt duktiga extra-personal på färskt fika???
Ja, ja du valde själv.
Kom och hälsa på någon dag ska jag bjuda på hembakta bullar, färska :-) Kommer förhoppningsvis och tittar på söndag och kommer jag inte så håller jag alla tummar och tår, Mini också!