söndag 10 augusti 2008

Puh!

Jobbigt med tävling, även om det bara var en liten en. Jag har blivit lite bättre på PNH (tror jag?), aldrig fått så många sjuor i något protokoll med Ojiji, och inte med Scharino heller, för den delen. Det var väl det positiva! =) Resten är inte mkt att tala om, men Ojiji var verkligen en dröm att rida på framridningen! Synd att det var som bortblåst när vi kom in på banan=)

Annars har jag jobbigt ont i ryggen just nu... Måste till kiropraktorn! Synd att det inte är gratis bara ... suck!

Nu har jag ätit en välfigt onyttig middag, och mulat lite paradisask...

Mycket trött nu...

Tänkte lägga in film på hästarna, men ingen filmsnutt duger att visa. Scharinos köra upp huvudet a la b-ponny är inte så kul att visa kanske, även om han faktiskt var riktigt fin emellanåt!

Imorgon tas det nya tag med jobb etc.

Och alldeles nyss såg jag ett jättebra prograam om en blind 14-åring som vägrade använda blindkäpp, och använde smackningar, som ett ekolod, för att ta sig fram. Helt otroligt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte du var bäst. Hela familjen med morföräldrar också satt och höll tummarna. Ser fram emot nästa tävling och hoppas att du får ett pris då.