onsdag 6 augusti 2008

Ännu en gång!

Jag vet inte huuur många gånger jag har fått höra det nu! Igår var det till och med en fullt främmande tjej som frågade mig det!!! "Har du sett Grey's anatomy någon gång? Du är såååå lik den där tjejen, Katherine Heigl"!!!!!!!
Jösses! I början trodde jag (eftersom jag då knappt sett ett avsnitt av Grey's) att det var denna människan som folk tyckte jag var lik:
Då blev jag lite orolig!!!
Men jag har förstått sedan en tid tillbaka att det är denna människan folk menar!!!:


Det var ju för väl det då, även om jag inte vet riktigt vad jag tycker om saken!
En sak är ju säker: Jag är förbannat mycket snyggare i alla fall!!! =)
Så! Det var dagens egotripp! Nu ska jag jobba vidare!

4 kommentarer:

Anonym sa...

GAHHHHHHHHHHH!
Brukar aldrig till på Grey's anatomy men shit vad likt!
Förstår vad folk menar, fast jag håller med dig: Du är snyggare!

Jag har fått höra en massa gånger att jag ser ut som Renee Zellweger, fick den komentaren hur många gånger som helst när jag jobbade på ICA och träffade en massa folk varje dag som jag inte kände. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det... *S*

nina sa...

Haha tack=)
Ja hehe Micke brukar säga att du ser ut som henne... Vi kanske ska söka till ngn lool-alike-tävling haha!

Anonym sa...

Va inte han också *S*
Ja vi får ställa upp i en tävling, hur mycket pengar tror du man kan vinna? *ler och gnuggar händerna*

Anonym sa...

hej gumman ja men du ser där inte bara malla som tycker det då=)..
jasså så du har jobbat klart där nu, hur ser ditt liv ut annars då..verkar vara svårt att träffas=)?

men dagarna går så himla fort uscha är tragiskt..

när börjar du skolan?kram maria