fredag 29 augusti 2008

Fredag!

Äntligen har det slutat regna och solen kikar fram en aning! Igår blev jag så less på allt regn så jag stoppade in Ojiji i transporten och åkte till ridhuset! Jätteskönt att vi nu kan åka iväg själva och att allt flyter på så bra! Han var jätteduktig! Nu tycker jag att det är mkt trevligare att sitta ner i traven än att rida lätt! Han blir mkt mer ridbar när jag sitter ner! Trodde jag aldrig att jag skulle tycka=)

Om ridbanan fortfarande är en swimmingpool på söndag så åker vi och provar andra ridhuset för lite hoppning hade jag tänkt!

Gammal bild på finaste=) Inte jag alltså!

Nu är det dags för mig att sätta igång med detta:


Usch vad jag har skjutit på denna städning som skulle ha behövt göras i början av veckan egentligen... men skönt när det väl är klart! Sen blir det en tur till stallet, och sedan jobb kl. 17. Imorgon jobb hela dagen, 12-16 och 17-23.30, och glöm inte ridningen innan kl. 12 =) På söndag bara VILA och förbereda lite inför Umeå. Ska bli mkt skoj att träffa alla och läsa lite mikrobiologi!
Yvonne, Caroline H, Maria B, går det bra om jag länkar till era sidor? Förresten Yvonne dej tänker jag inte ens fråga - du länkar ju till mig=)
Nu måste jag kila, hej svejs trevlig helg på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! jo allt är bra med mig, hoppas det är med dig åxå..självklart får du länka min sida =) ha det så bra! /malin

Anonym sa...

hej gumman..jasså så dubörjar skolan imorgon du...
klart att du får länka tror att jag gjort det med dig va annars så tror jag att jag gör det nu då jag ska in och skriva lite....blir dock inget roligt idag i min blogg tror ja...kram maria