tisdag 26 augusti 2008

...

Regnigt ute, ont kroppen. Vad skönt det skulle vara att bara ligga under täcket hela dagen och fika. Men inte då! Tvättstugan nu på morgonkvisten, sen i väg och bli dyngsur och försöka rida två hästar, hem och duscha och iväg och jobba kl. 15. Men jag jobbar bara till 19 så att det är ju inte jättejobbigt. Roligt är det i alla fall att jobba med hästgrejer=)

Har känt mig så himla trött den senaste tiden. Jag sover bra, och jag sover ganska många timmar, men ändå mycket trött. Kanske beror på att vi går mot mörkare tider? Uäääh vill inte det!

Jag som skulle vara ledig mån-tors, det sprack ganska fort. Igår hann jag bara komma till stallet så blev jag inringd. Bara att vända och fara hem igen då=) Fick åka tillbaka till stallet senare. Så det blev bara ledigt måndag. Men det är ju bara bra att jobba!

Nu ska jag försöka äta frukost. Men vi har varit och handlat så att nu finns det för mycket att välja på! Har ätit blåbärssmoothie med havregryn (jättegott=) några dagar nu så idag får det bli något annat...

Morgon!

Inga kommentarer: