fredag 4 januari 2008

Underbara Fredag!

Älskar fredagar...! Det spelar ingen roll att jag ska jobba och plugga i helgen - det är bara så skönt att vara hemma och äta gott och mysa på fredagkvällar!!!
Idag blev det ytterst lite plugg, men satt i alla fall en stund och kikade på mitt schema inför Umeå, var man kan hyra rum etc. Städade och fixade lite hemma.
Sen blev det stallet såklart - vad annars? Smet in på Ica på vägen hem och skulle handla lite smått - jo tjena. Handlade för nästan tusen pix och det blev en hel del, både nyttigt och onyttigt. Upptäckte att de har de där vansinnigt goda pralinerna i olika smaker som jag bara trodde fanns på vissa mindre butiker. Åt nyss en med blåbär - så fruktansvärt underbart gott!
Och nu ska jag faktiskt titta på På spåret - ha ha jag kan inte hjälpa att jag gillar det!!=) Jag hoppas att alla får en mycket

TREVLIG HELG!

DET SKA JAG HA!=)

Inga kommentarer: