söndag 6 januari 2008

En ganska meningslös helg...

Har inte gjort något skoj direkt... Jobbat några timmar, pluggat några timmar, kikat på teve några timmar och varit i stallet några timmar. Jag och Johanna bytte häst en stund under ridturen och då såg Ojiji ut som en liten (dock väldigt söt) fet B-ponny med Johannas långa ben och hans runda mage. Nä, från och med i morgon ska jag öka på motionen en aning! =)

(Bilden kommer härifrån)

På väg hem från stallet svängde jag in på Konsum i Bergsåker och såg en lapp som satt på anslagstavlan vid entrén. Det stod ungefär så här: Saknar du en svart-vit katt? Vi såg en hund (lik siberian husky) springa längs vägen med en död svart-vit katt i munnen.

Fy! Stackars katt! Och jag tycker lite synd om hunden också som sprang utmed vägen! Jag tycker ju att de är så fantastiskt vackra hundar!

Nu måste jag gå - Micke har hyrt en film jag vill se, även om jag borde plugga! *Ångest* Har ju tenta nästa tisdag och måste hinna läsa ca 800 sidor tills dess, eller nått. Det löser sig! Hoppas jag.....

Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman vilken himla snygg bild du hittat, men vilken hemsk annons.
jasså så du har inte heller läst ihelgen..måste börja hårdplugga imorgon ja sådan ångest alltså. inte läst något i helgen, är ju skidor hela tiden och då kan man ju inte läsa heller,
men nu ska jag gå och lägga mig tror ja känner mig lite hängig...kram å godnatt

Anonym sa...

Hej! jag sitter och hårdpluggar nu - men man hinner ju inte lära sig allt, svårt att gissa sig till vad man ska kunna, men jag utgår lite från den gamla tentan.
hoppas att det går bra för dej, kram