onsdag 23 januari 2008

Suck...

Allting känns bara jobbigt i dag...En massa ärenden som stjäl av min tid, måste åka dit och köpa det, åka dit och hämta en sån, in på banken, på apoteket och köpa mer hostmedicin till den förbaskade hostan som inte alls hade försvunnit, hämta jacka på kemtvätt, hämta ut en bok som jag hade reserverat, hämta ut ett paket osv. osv. Det tar sån tid!!!
Och så är det en bitande kyla ute som letar sig in under mina kläder. Och jag är så risig, måste tona håret och klippa, skulle behöva ny jacka och nya skor. Det känns som om jag går omkring i kläder som jag har i stallet jämt.
Och så tappade jag mitt skärp till koftan i toaletten.
Katten drog in en bajskorv i morse.
Jag är hängig och har ingen lust med någonting.
Vet inte om jag vågar börja träna till helgen, pga. hostan på nätterna.
Nu måste jag ta itu med alla ärenden.
SUCK!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas dagen ser bättre ut idag=)