torsdag 24 januari 2008

Härlig tur!




Jag och Marie tog en tur med pojkarna i det fina vädret. Vi fick massor av sol och blå himmel! Det hade snöat en del också, men det var tyvärr en eller två plusgrader så det kommer nog inte att ligga kvar allt för länge. Vi red en lite längre tur in till Tösta och det blev några härliga galopper!
Jag känner mig så slö och omotiverad till det mesta, men ridturen piggade upp mig en aning.
Längtar tills på måndag! Ska bli så skönt att få komma iväg hemifrån, få se lite nytt, och träffa nytt folk.
Om jag fick välja nu så skulle jag vilja lägga mig under täcket och äta semlor... Är så himla trött, inte sömnig, men jag har liksom ingen ork känner jag. Och så ska jag iväg och jobba nu då, typiskt.

3 kommentarer:

Helen sa...

Precis sådär känner jag mig också, jättetråkigt:(
Kul med lite bilder... Mer av det!
Å du, vad händer till helgen?

Kram

Anonym sa...

Vad fina bilder! Kul att få se Kovland ifrån sin bästa sida! Trist att du inte mår bra, Nina
Du vet att jag blir glad om du hör av dig. O du! NÄR som helst! Kramar

nina sa...

Helen: Jag tror att det är flera som känner så nu... Kanske är ngt med årstiden..Men idag känner jag faktiskt mer energi! I helgen händer inte så mkt. Bara lugnt fre kväll med Micke. lör kväll ska jag jobba, sön blir mys för jag åker ju till umeå på mån. sj. då?

Therese: Vad kul att du hittat hit nu!!! Ja man har ju sina svackor ibland när energin tryter tyvärr. Jo jag ska höra av mig nån dag, men först ska jag ju till umeå en vecka (och hämta lite inspiration hoppas jag) kram=)