torsdag 24 januari 2008

"Jag hade inte tänkt att bli Einsteins efterträdare"

En rolig kommentar på jobbet som piggade upp mig lite igår! Jag fick ju höra den i dess sammanhang, så jag vet ju bakgrunden=)
Känner mig gladare och piggare idag.
Några småsaker fick mig på bättre humör:
Jag hittade igen mina skor som jag har letat efter ett tag.
Jag fick ut lite mer pengar än vad jag hade trott denna månad.
Jag har inte hostat på två nätter, så det verkar som om min natt- hosta äntligen är borta.
Mitt paket från HM har kommit. (I och för sig bara kläder till sommaren, men ändå!)
Det är fredag, och om jag skyndar mig att göra undan hemstudier, tvätt och städning så hinner jag åka och kika på lite saker på stan innan stallet=)
Jag såg faktiskt inte ut som en rishög igår, och inte idag heller!
Min jacka blev ren på kemtvätten.
Jag kom upp i tid idag, 06.30, och känner mig pigg fastän jag jobbade till 23.30 igår!

Nu ska jag sätta igång med det jag ska sätta igång med!
(Och jag undrar om inte min vän Caroline ska ploppa ut bebben snart!=)

Tjolahopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej han har vuxit fast haha=) Härligt att din dag blev bättre=)

Anonym sa...

jasså vad synd... du blev inte tvåbarnsmamma då... snopet=)