söndag 25 november 2007

Före och efter

Bilderna på köket var det ja...
Så här såg det ut före. (Och jag har ju lärt mig att man ska ta en riktigt dålig "före-bild" så att "efter-bilderna" ser finare ut! Så jag tog bilden när det var extra rörigt och då jag hade plockat bort det mesta från köket =) )

Efter!


Detta är andra väggen.

Måste ju också visa min fina ljus-kreation som jag gjort alldeles på egen hand! =)
Så! Nu var det visat. Finns inte så mycket att säga om det, förutom att vi behöver ny lampfot till fönsterlampan och definitivt en ny taklampa och nya gardiner. Har hittat allt detta på Nordljus så det får inhandlas nästa löning!

3 kommentarer:

Helen sa...

Va fint det blir Nina! Du verkar kunna det där, kom hit å trolla också!!! :)

nina sa...

tack! hehe..nej det vill du nog inte =)

Anonym sa...

Fin! Du har talang!