söndag 11 november 2007

400!

Så många har besökt mig nu! Många fler också, eftersom jag satte dit besöksräknaren efter några veckor.....!
Tog en ridtur idag med stalltjejerna i vintervädret. Tyvärr vräkte snön ner och hästarna halkade så det blev bara en kort tur...


Så här vackert var det inte, men det kanske kan bli någon dag!
Nu ska jag fundera en stund på min lektion med sjuorna i morgon och sedan ska vi bort på middag.
Känner mig lugnare idag, den lilla hunden hörde inte hemma där jag trodde, utan var bortsprungen från en annan gård. Oavsett så blir jag så arg på människor som inte bryr sig om sina djur!
Nu vill jag tänka positivt och lägger in en rolig historia :
Efter en natt med mycket sex ser mannen ett fotografi på en annan man på hennes sängbord. Han blir lite orolig och frågar:- Är det din man?- Nej, så klart inte! svarar hon, och kryper närmare.- Är det din pojkvän då? fortsätter han.- Nej, absolut inte! svarar hon och nafsar honom i örat.- Är det din pappa eller bror då?- Nej Nej Nej, svarar hon...- Men vem fan är det det då?Då svarar kvinnan:- Det är före operationen!!...

6 kommentarer:

Helen sa...

Fast du.. Den räknar alla gånger man är in. Det går att ändra så den bara räknar unika besökare. Men det kanske inte spelar ngn roll:)

nina sa...

Jag vet=) men 400 ggr har sidan besökts då.... Ganska många av mig såklart...men det låter ju bättre om jag säger att jag har haft 400 besökare ju! Förstör inte det här nu...=)

Helen sa...

haha, nä förlåt.. Vi börjar om...
400??!!! OJ, va kuul!!! :)

nina sa...

Jag vet! är så jäkla poppis vettu!=)

Caroline Hanning sa...

Vad populär du är=) Min blogg har bara ensataka besökare per dag men det är ju för att den har lösenord, som du förresten fått va?

nina sa...

hej! nej jag har inte fått det lösenordet ju!!!! maila det på facebook eller så!