söndag 1 februari 2015

Önskar mig...

Just nu är det ett evigt snöande... Det är en enorm skillnad på min inspiration, lite sol och blå himmel gör underverk med mig. Snöande utan ände gör mig så oinspirerad. 
Önskar mig fina dagar i februari. Vill åka mer pulka, spark, fika ute på bron, rida, promenera. 

Förra veckan/helgen låg vi sjuka här hemma. Feber och magsjuka, blä. Inte Tuvis, hon lyckades klara sig på något underligt sätt... Hon har varit frisk under hela januari, toppen! 
Min bästa bläs fick en veckas vila, men lila fin och underbar är han ändå! Det känns som om vi verkligen kommit vidare i skrittarbetet nu. Där har vi tidigare saknat lite energi, men nu är det en härlig känsla att kunna jobba på riktigt i skritt, med skolor, variera steglängd, samling! Kul att det är kul att jobba i skritt! :-) träning ger resultat, och nu vet jag inte, men vänster bak har känts starkare än höger, helt otroligt! Min fantastiska häst!
Glatt och vackert med sol! Jag planerar en del grejs här på gården i vår/sommar. Det kommer bli så galet bra! Jag önskar mig massor av extra tid också, tid för att bygga ett hönshus. Vill så gärna ha höns här i sommar! Men vill inte välja någon av våra befintliga byggnader till det, har andra planer! :-)

Vårkänslorna finns inne! Får jag ingen sol i helgen så duger blommor tills vidare. 


Innemys går bra det med. Lästokig läser till och mammas böcker. 
En solstråle har vi alltid i alla fall! 

:-) 






Inga kommentarer: