lördag 3 november 2012

Lördag

Å vilken bra lördag! Först mysmorgon med frukost i sängen, sen ridtur med fina fina Jiji i solen och sedan en promenad med Tuvalie och svärfar. Och Micke fixade en grej hemma som har stört mig i ett år, så skönt! :)

Mysungen hon bara skrattar och pratar hela dagarna! Tycker hon borde behöva mer sömn dagtid? Men hon är ju mest bara pigg! ;)

Håller på att fixa och dona lite hemma inför renovering av hallen som jag hoppas att jag åtminstone kan börja lite med innan jul. Har fått upp lite tavlor, funderar på vart förstoringen på vår lilla familj kommer att göra sig bäst:) Tog några extra foton hos bebisfotografen då vi skulle vara med i tidningen. Är så glad att vi valde svartvitt (se bild nedan), färgbilder kan man bli less på... Men en förstoring i färg jag gjort av ett foto på Tusse är bland det finaste! Yvonne fotade så bra:)

Vi gjorde en jättefin förstoring på Tuvalie i sepia, säger man så? Den visar jag inte här, men välkommen hit och titta!

Saknar det perfekta fotot på mig och Ojiji, när jag har det så ska jag göra en fin förstoring, vet precis hur jag vill att det ska se ut:)

Han var bara så fin idag, vilken galopp han har!

Nu ska vi fortsätta lördagsmysa och se på Så mycket bättre ikväll!

Trevlig fortsättning på helgen!

Inga kommentarer: