lördag 15 september 2012

Härliga helg

Lördag med finväder och fikabesök av våra vänner Sofia och Marcus, som hade med sig så fina presenter till lill-krösa! Alldeles för snällt! Sedan ville vi ut i solen så då åkte vi ner till stallet och fina Micke gick med barnvagn och lill-krösa, och jag red på min fina springare, underbart!

Lillan har haft flera oroliga nätter nu, får nog åka och köpa magdroppar och prova med imorgon, skulle vara trevligt att få mer än en timmes sömn i taget! ;)

Imorgon hoppas jag på finväder igen, och att min kära sambo vill göra oss sällskap till stallet igen!;)

I torsdags var jag och lillan ner till Norrhassel och hälsade på Maria och hennes guldklimpar till barn och hästar. Det var jättemysigt, vad roligt det är med fina vänner som man kan åka och hälsa på! Men man är bra knäpp, kommer hem och har tagit kort på... hennes hästar, men inte på henne och hennes barn! Skämmigt!

Inga kommentarer: