onsdag 12 september 2012

Ännu en dag...

Dagarna rullar på fort, räserfort! Men idag har varit en härlig dag, promenad i vackert höstväder, städat och pysslat hemma, tvättat (har lite tvättmani, älskar att tvätta!), varit i stallet m.m.

Häromdagen fick Tuvalie ett mycket fint kort av min morbror med familj, Suzanne Woolcott heter konstnären, underbart motiv med en flicka på en vit häst, det är Tuvalie! Ska rama in det.

Måste dock klaga idag: min rygg vill inte vara snäll. Har fått riktigt ont, idag fick jag ta värktabletter...aldrig hänt förut...men de hjälpte knappt... Antar att det är en del lyft etc som jag inte gjort på rätt sätt...aldrig haft så här förut, morr! Blir det inte bättre så måste jag hälsa på en naprapat eller liknande... Blir så irriterad, arg!!!!!

Så det är bara skit med ryggen. Sen är jag helt beroende av mjölk också, det är väl inte direkt jobbigt men det känns inte normalt att dricka en liter per dag, och då håller jag igen! Gammaldags ekologisk mjölk, riktigt kall...vattnas i munnen bara jag skriver det här...;)

Är riktigt ridsugen nu också, min fina häst ser ovanligt fin ut i hagen!!! Tänkte köra igång lite nästa vecka. Men känns ryggen så här så vette tusan...

Usch vad det är synd om mig, måste gå och dricka mjölk nu...

Inga kommentarer: