torsdag 23 augusti 2012

Min lilla stalltjej!

Lilla Tuvalie har varit med till stallet tre dagar idag nu, och det har gått jättebra! Det ska börjas i tid!

Idag blev det bara pyssel med Ojiji, och jag längtar så mycket efter att få rida nu så det är inte klokt! Fått order från BB om att vänta lite till så jag gör väl det då;) Red ju i alla fall dagen innan Tuvalie tittade ut så ännu är inte rid-abstinensen så jobbig, har ju bara gått en vecka hittills;)

Idag fick hon träffa finaste Kovlandsgänget i stallet, det var så roligt att få träffa Marie och hennes buspojkar;)

Just nu är Micke iväg och handlar bil till mig och Lillan, en jättefin Volvo som kommer att frakta oss säkert upp till fjällstugan många helger under hösten och vintern:)

Nu ska jag passa på att laga lite mat innan lilla prinsessan vaknar!

Inga kommentarer: