måndag 20 augusti 2012

Bara bebis nu:)

Allt handlar nu om lilla Tuvis, så klart!!! Ska åka ner med henne till stallet imorgon tänkte jag, världens finaste tjej måste ju få träffa världens finaste häst!!! Å, tänk när hon kan rida på Ojiji, vilken lycka! Då är han en snäll gammal farbror, så det blir en perfekt kombination!!! ;)

Dock så har jag inte kunnat slappna av en enda sekund de här första dagarna - så fort hon sovit så har jag varit livrädd för att hon ska sluta andas så jag har varit tvungen att kolla henne HELA tiden!

Det blev så att jag inte sov en blund varken på dagen eller natten, och igår var jag som ett vrak!! Totalt ohållbart, min fina tjej som faktiskt låter mig sova längre stunder, och så vågar jag inte det! Jag försökte med allt för att lugna ner mig själv, men jag är ju en person som brukar stressa upp mig för allt och lite till och ofta sover dåligt när något oroar mig, så det var helt omöjligt att sova!

I natt intalade jag mig att hon inte kommer att kvävas i sömnen och då kunde jag slappna av och sova lite, jätteskönt!

Man älskar sitt barn så oändligt så man blir alldeles knäpp!

<3

2 kommentarer:

Jana sa...

Åherregud vad söt!! <3

Mormor sa...

Sötast i världen :)