tisdag 5 januari 2010

Nyårsbilder...

Här kommer några bilder ifrån nyårsfirandet nere i Stockholm, Älta. Jag och Micke åkte ner på onsdagen till min syster Lisa och hennes Albin som lämpligt nog bor i en stoooor lägenhet, så vi fick gott om plats. Vi hade som vanligt kalastrevligt tillsammans, ett perfekt nyårsfirande med god mat och dryck hemma, lite lek, lite sång, lite dans... och så tittade vi på fyrverkerierna från balkongen!
Hela ligan poserar innan tre-rätters middagen...

Albin lagar mat, i det lilla rosa förklädet...Micke tog på sig det först... synd jag inte knäppte kort då! =)

Jag och Micke, jag ser hemsk ut men Micke var så söt på kortet så jag ville lägga ut det ändå..=)


Fotogeniska syster och Albin

Ojsan, en liten cigarr blev det visst...inomhus!
2010 har börjat...slappt...=) Jag börjar jobba den 7:e, alltså om två dagar. och dessa lediga dagar gör jag inte så mycket faktiskt....lagar mat, plockar lite hemma, läser, är i stallet och rider såklart, slösurfar.... Nu ska jag dock börja kika lite på hur våran forskningsplan ska se ut inför examensarbetet så idag blir det lite mer seriöst.....
Imorgon är Micke ledig också, kanske vill han följa med till stallet och rida ut med mig...Synd bara det är så förbaskat kallt! Idag är det kalsfint väder, synd jag inte har någon bil och kan åka till stallet förrän Micke kommer hem från jobbet.....
Jag är ju ledig i alla fall!



Inga kommentarer: