söndag 31 januari 2010

Före och efter

Så var denna renoveringshelg över! Vi gjorde om i sovrummet, och det blev jättebra. Inte helt klart ännu, ska köpa lite nytt grejs, bl.a. ett överkast och ramar etc. men i det stora hela så är det klart. Dåliga mobilbilder, orkar inte ladda riktiga kameran. Kanske kan man se lite av hur det var och blev...

Mycket finare i verkligheten! :)
Mamma och pappa kom hit oplanerat i helgen, mamma hjälpte mig med tapetseringen och så var vi på IKEA idag och shoppade lite. Mycket trevligt! Vi åker upp till Östersund på fredag, då ska vi till lillasyster på födelsedagsfest och på lördagen blir det lite andra upptåg som jag inte vågar skriva om här. Vi får besök på ons kväll och det är lite hemlighetsmakeri på gång, blir nog bra!


I torsdags såg jag och Micke Twilight, och nu är jag helt såld! Måste se New Moon snart, Micke tyckte också att den var bra. I fredags var jag på after work med två arbetskollegor, vi bar på Tant Anci och Fröken Sara, som flyttat till nya lokaler. Jättegod mat och dryck, trevligt med rättigheter på ett mysigt kafé!


=)
Igår red jag en sväng på ridbanan med "den lilla röda" som han också kallas =), och det gick verkligen bra! Kändes mycket fin, är definitivt på väg åt rätt håll. Red lite delar ut MSVC:2, hihi så häftigt det låter, när det bara är gamla LA:5 som gjorts (tråkigare nu) och döpts om!
Yvonne har fotat fina bilder på liten röd:





Nu ska vi natta i vårt nya sovrum! Ny vecka med nya tag imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Du verkar ha fullt upp! Va fint det blev i sovrummet! Om du gillade Twilightfilmen - läs böckerna!! (New Moon är åxå bra på film...) Hoppas allt är bra! Ha det gott! Kram Birgit