lördag 5 september 2009

Lördag


(Riktigt så här fin blev inte min paj=) Bilden härifrån)

Nu sitter jag och äter blåbärspaj och slötittar på Forrest Gump. Idag har det hunnits med en hel del, lite shopping, kikat en sväng på kvalitets på Färsta med Yvonne, ridit ut och galopperat för fulla muggar för att hästen skulle bli nöjd, men han blev snarare bara piggare=), tvättat, vaxat och gjort bilen fin med hjälp från Clara och fikat. En riktigt bra lördag!

Imorgon ska jag försöka komma iväg en sväng och plocka lite bär, blåbär! Städning ska det också hinnas med är det tänkt. Micke köpte en tvättmaskin häromdagen, och fy tusan vad skönt det är att kunna tvätta i lägenheten istället för att tjorva på med bokning av tider i tvättstugan i andra huset, kånka tvätten och framförallt anpassa sig efter tiden. Det slipper vi nu! =)

Nu ska jag snart natta och läsa lite bok.

Såg att Färsta ska ha tävlingar 3-4 oktober. Jäij! Vad bra, då kommer jag iväg på en till tävling i år som finns i närheten, om inget oväntat händer!

Vore ju himla skoj att komma ut på en till tävling innan vintern med min fina lilla dressyrgris=)
Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman..ja man hinner med mycket då man är ledig på helgen samt om man är aktiv...

härligt med tvättmaskin...jag kan inte tänka mig att inte ha det i hemmet då jag aldrig bott i lägenhet men skulle nog bli tokig...kram Maria