lördag 27 juni 2009

Milda Matilda!

Ja, så kan man nog sammanfatta veckan! Jag har hunnit med en dags jobb (mån), intervju, fått nytt jobb, (mer om detta vid ett senare tillfälle), ridit, varit i Matfors och kollat på hopptävling och bl.a. träffat lilla Milla 1 månad gammal, solat en massa, badat i sjö, badat i havet, ätit glass, sett rysarmatchen med U21-landslaget, grillat, och haft en hejdundrande kväll ute och roat mig med vänner och bekanta! MJ har lämnat jordelivet, vila i frid säger jag bara, en av de största kommer han alltid att vara!
I onsdags kväll åkte jag som sagt till Matfors och tittade på när Jack hoppade. Snacka om att den hästen har gått från en liten ankunge till en vacker svan! Han har sådan utstrålning så man vill inte sluta titta! Jätteduktig vara han! Jätteskoj att få träffa Karro med lilla Milla som bara är en månad gammal, supersöt liten tjej, och en lättsam bebis verkar hon vara, följer med 40 t.o.r mil på hopptävling bara så där.
Och kära någon vilken värme som kommit! Så här bra blev bilden jag tog igår på stranden i Bergafjärden. Jag är så glad att jag prickade in några dagars ledighet när detta kanonväder nådde Guldkusten=) Igår hade jag och min fina vän Fia en heldag med sol, bad, sol, grillning, god dryck hemma, och våran minigolfrunda råkade bli en vild kväll ute på stan, uteserveringen på Invito och Oscar hann vi med, hur skoj som helst!
Nu väntar jag på att Fia ska komma hit så vi kan åka ut till Bergafjärden och sola mera!
Tror bestämt att jag måste lägga mig ute i solen och vänta! =)
Först av allt ska jag dock äta fil med jordgubbar, mums!
Ridningen får stå tillbaka lite nu i denna enorma värme, men sent ikväll blir det minsann ett pass. Kl 21 på kvällen går det utmärkt att rida, men det är ju inte alltid man kan vara ute så sent.
Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman...nu blir jag nyfiken har du fått svar alltså eller?
kram maria