måndag 25 maj 2009

Tisdag

Fick denna fina bild av Yvonne, duktiga Alex som fotat Jiji =)
Fint ljus!
Idag har jag varit duktig och pluggat.
I lördags hade vi jätteskoj, det har jag glömt att skriva om. Jag, Micke, Lisa och Albin drog ner på Aveny efter lite förfest här hemma med min supergoda italienska mat och päron-ingefära-rom-ginger ale-drinkar=) mam och pap gick och la sig och vi for ner och svingade våra lurviga, det var faktiskt ovanligt skojigt! Väldigt synd att jag inte tog med kameran, jag var faktiskt himla snygg i min klänning och syrrans läppstift måste jag skryta med=)
Jag fick jättefina presenter och det var alldeles för mycket! Så snäll har jag inte varit! Jättetack ännu en gång allihopa!
Imorgon är min riktiga födelsedag=) Fylla 25 på en tisdag, hmm. Dagen inleds med tvättstugan, och jag måste plugga jättemycket inför tentan nästa vecka, sen stallet såklart, sen kanske vi åker och handlar.. En helt vanlig dag, men jag fick ju bli firad i lördags, och på fredag blir det en till födelsedagsmiddag=)
Kajsa kom hem från Egypten igår, hon har haft det superbra och jag längtar jättemycket tills vi ska träffas! Vi har preliminärbokat in ett par dagar nu, skoj skoj!
Nu ska jag natta, Kram!

1 kommentar:

Jessica Jonsson sa...

Hej Nina!
De va längesen!Läget nu för tiden? Vilken fin häst du har, en riktig snygging! Själv har jag lagt hästeriet på hyllan ett tag...blev för mycket med både hästar och hundar.
Ha det så bra!!
//Jessica Jonsson