fredag 22 maj 2009

Fredag

När man åker iväg ensam på tävling så blir det bara såna här bilder=) Kom på när jag lastat och skulle åka hem att jag hade ju med mig kameran. Och visst ser han ganska nöjd ut efter att ha tagit sin första placering=) Men det visste vi inte då, och det spelade ingen roll för ingen av oss hade lust att vara kvar i 4 h till för att vänta på en eventuell prisutdelning...

Det gick riktigt bra att åka iväg ensam och tävla, lite trist väntan mellan klasserna bara, men jag hade tur och behövde inte vänta allt för länge. Hade väl aldrig kunnat drömma om att det skulle fungera att lasta på plutten mellan klasserna, men jag provade och han var hur nöjd som helst inne i sitt släp, fastän vi hade en galen skrikande, bankande häst i finkan intill=)

Så jävla glad att allt funkade hyfsat bra idag! Är inte supernöjd med ritterna, men bitvis glänste vi till minsann=)

Gick in och kollade på resultatet från andra klassen och blev väldigt förvirrad, för vi stod ju inte med!!! Men det gjorde vi visst=) Är van att titta längst ned i resultatlistan, men nu kunde jag höja blicken, i alla fall en aning!

Inte är det mycket att hurra för med en placering på 59, 33 % men att få bekräftat att man inte behöver vara sämst jämt är sååå skönt! (Dessutom tror jag att domaren låg lite lågt i sin bedömning...men skit samma)

Nu ska jag snart natta, imorgon är det jobb på Höken som gäller och sen middag med besök här hemma=) Jiji får vila, hinner inte ut tyvärr, men han dör nog inte! Söndag jobbar jag också...

Förresten så backade jag med finkan idag, och svängde samtidigt, när vi skulle hem från tävlingen, jag är förjävla bra! ;)
Natti

Inga kommentarer: