tisdag 14 oktober 2008

Tisdag

Snacka om överraskad! Jag fick t.o.m. en tår i ögat! =)

Nu ska jag, istället för att titta på videklipp, plugga heela dagen lång och sedan hoppa lite med O ikväll! Igår var jag ganska duktig och pluggade en hel del, men tentapaniken inför fredagen finns där ständigt närvarande...

Igår kväll såg jag S.O.S. familj på TV3, som jag bara inte kan sluta tänka på! Någon fler som såg det? Tjejen var 12 år (!) och styrde familjen totalt, hon betedde sig riktigt vidrigt mot de vuxna och jag ilsknade till rejält när jag såg hur hon gjorde narr av sin mamma och hennes sambo som jag först trodde var flickans storebror(!) Men givetvis så berodde allting på just den naiva mamman! Hon satte inga gränser eller regler och 12-åringen kunde göra precis som hon ville! Orkade inte kolla klart men det verkade som om allting började gå bättre mot slutet av programmet. Man kan ju bara hoppas att mamman fortsätter att vara ledaren även efter programmet...suck...

Nä nu...

Inga kommentarer: