måndag 20 oktober 2008

Så var det måndag igen då!

Och jag känner mig riktigt pigg och glad! Annars brukar jag tycka att jag är trött jämt och ständigt. Kommer alltid på mig själv med att säga "bra, men trött" när någon frågar hur man mår. Men nu är jag oförskämt pigg! Förstår inte alls vad det beror på, men det är himla trevligt. Man hinner med så mycket mer när man orkar...

I fredags var jag och fikade gokaka hos Marie och Lukas. Tack för fikat och trevligt sällskap!

Vilken glad prick Lukas har blivit! Skrattar nästan hela tiden! Tror han gillade mig=) Men han blev också väldigt glad när jag skulle åka hem...=)
Och så stor han har blivit! (Som man alltid säger=) Det var inte många veckor sedan som han såg ut så här:
Och här var han inte speciellt gammal:

Han är så söt så det finns ju inga ord. En riktig gogroda! Vill också ha!!! =)

Och så några fina kort som Yvonne tog förra helgen:

Mördarhästen=)

Vackraste!
Nu måste jag kila till stallet, ska jobba på Höken i em. (Ringde nu) Blev inte mycket plugg idag, får ta nya tag imorgon!
Säger så, hörs, hepp!





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nina!
Vilka fina kort du tagit på mig. Mamma skulle vilja ha det senaste, om du vill maila det till henne. Hon tycker jag är så söt på det kortet.
Och vilka fina kort det var på din häst. Kanske ska komma och ge honom en morot snart.
Ses snart! Kram från mig.