onsdag 23 april 2008

Gymmi!

Igår kväll var jag iväg och tränade styrka med idrottsläraren som jag läser och bor tillsammans med. Jag fick en privat lektion av en personlig tränare kan man säga! Det var ett härligt pass och idag känner jag av det lite så där lagom. Man får ju så mycket tid över på kvällarna här i Umeå när man inte har ett stall att åka till, inget hem som skall tas om hand och ingen sambo att umgås med. Och så blir man så pigg och rastlös när det är så ljust på kvällarna!

Denna vecka bor jag hos en 90-årig tant som är helt fantastisk! Hon är konstnär och målar och syr konstverk på tyger. Helt otroliga saker har denna lilla dam åstadkommit! Hon är väldigt sällskapssjuk och vill alltid komma och prata med oss tre lärarstudenter som bor hos henne! =)

Nu sitter jag på skolan och vi börjar med seminarium om en halvtimme, så jag ska försöka hinna kika lite på S.M.A.R.T.-uppgiften som vi ska redovisa imorgon!

Hej så länge!

Inga kommentarer: