måndag 28 april 2008

Gnissel gnissel!

Nyss hemkommen från tandläkaren. Tandläkaren sa till mig att jag har en ful ovana. Jag förstod ingenting först.... Han kunde se på mina tänder att jag gnisslar tänderna på natten! Usch, det vet jag ju om - det har jag nog gjort hela livet tror jag... Men han sa att det var ingen fara. (Och han sa att det gör man pga inre stress... Och det vet jag ju också om).. Dock hade jag ett hål. "Det är ingen jättekrater men jag skulle ljuga om jag sa att det var ett litet hål".

Nääää! Vill inte! Jag som har klarat mig så fint utan hål så lääänge!

Nu måste jag städa - det har nog aldrig varit så här grisigt hemma någon gång! Sen stallet, hem och duscha och käka blomkålsgryta - smaskens! Sen fika på stan med min gulli-vän Sofia!!!

Ha en trevlig måndag=)

Inga kommentarer: